Ga voor de
best-practices
Maak een playbook of kies een sales play met onze best-practices voor de IT-dienstverlener, MSP of SaaS scale-up.

Een krachtig
sales playbook
Ons Sales Playbook is een essentieel hulpmiddel om het verkoopproces te structureren en te optimaliseren.
Met dit uitgebreide document van 100+ pagina's krijg je een duidelijk overzicht van de beste praktijken, strategieën en tactieken die nodig zijn om succesvolle verkoopresultaten te behalen.
Prospecting
Kwalificatie
Presenteren
Voorstel
Closing
Voorstellen & contracten
Een gerichte
sales play
Onze Sales Plays zijn specifieke onderdelen van het Sales Playbook die verder zijn uitgewerkt.
Elke Sales Play is op maat gemaakt voor specifieke scenario's en biedt een concrete deliverable om verkoopprestaties in een bepaalde fase te optimaliseren.
Top of Mind
Pitch deck
Proposals
Objections
Trust building
Sales enablement


Adoptie en performance
Onze Sales Academy is een uitgebreid programma van 9-18 maanden dat is ontworpen om teams te transformeren voor de lange termijn.
Wij begeleiden je door middel van interactieve workshops, coaching en ondersteuning om duurzame verandering te realiseren.
Doelen
KPI Dashboard
Sales enablement
Training & Coaching
Workshops
Dit zeggen onze klanten
Het is snel, effectief en leerzaam
Het vernieuwde pitch deck heeft onze conversie verhoogd met 15%.
Sjors Brul, CEO Sbit Hospitality ICT Services
Top of mind zijn betekent ook dat je het niet teveel moet hebben over de oplossingen die bedrijven zoeken, maar meer over de problemen waar ze tegenaan lopen. Het was een interessant proces om op deze manier content te maken.
Bart ten Broeke, CEO Novadoc
Het sales playbook heeft ons geholpen om de verkoop van onze PaaS Cloud platform effectiever in te richten voor verdere internationalisatie.
William Janssen, Directeur Deltablue
Een compleet sales playbook in alignment met marketing is bij ons ook echt geïmplementeerd.
Leon Gommans,CEO Teqplay
De Top of Mind aanpak van theNextSales heeft letterlijk binnen 1 maand bijgedragen aan een nieuwe deal.
Marina Vasilev, Sales Manager TwentyNice
De beste digitale ervaring van de afgelopen 2 jaar voor mijzelf en mijn team van consultants.
Daan van der Stek, Directeur Atlassian TMC
De training heeft ons geholpen om op een effectievere manier een persoonlijke boodschap te presenteren in slechts 60 seconden.
Jeffrey Bos, Managing Partner Plat4mation
Een dikke 9+ voor het social selling programma van theNextSales
Marijn de Vos, Sales Director EMEA SUSE
Als eigenwijze ondernemer ben je al snel verliefd op je eigen product. Mooi traject!