15% hogere conversie met dit pitch deck
Always give first
Start bij de ander
Start je 1e slide met de uitdagingen en situatie van je prospect en stel je organisatie nog niet uitgebreid voor.
Presenteer de agenda
Start sterk: maak een agenda voor helderheid en impact. Je prospect wil begrijpen wat het doel is van de afspraak. Geef zijn ‘brein’ rust.'
Er is nog een probleem
Laat je visie zien en claim autoriteit door iets te delen wat nog onbekend is voor je prospect. Alleen nieuwe inzichten geven je de autoriteit die je nodig hebt voordat je je oplossing presenteert
Valse hoop
Laat je visie zien en claim autoriteit door iets te delen wat nog onbekend is voor je prospect. Alleen nieuwe inzichten geven je de autoriteit die je nodig hebt voordat je je oplossing presenteert
Jouw oplossing
Laat je visie zien en claim autoriteit door iets te delen wat nog onbekend is voor je prospect. Alleen nieuwe inzichten geven je de autoriteit die je nodig hebt voordat je je oplossing presenteert
Sterke quotes
Gebruik quotes op meerdere plekken in je pitch deck afhankelijk van de context en vertel het verhaal van deze persoon - overigens ook een prima starter
Transparantie
Benoem zelf de bedenkingen, bezwaren of risico’s die je vaak hoort van klanten
Succes definiëren
Ga niet voor de deal, maar ga voor succes. Wees ook hier duidelijk wat je nodig hebt van de prospect om succesvol te zijn.
Stel je organisatie voor
Eindig je slide met iets meer over jullie organisatie zodat je voorkomt dat je kansen mist.