Skip links

15% hogere conversie met dit pitch deck

Always give first

Start bij de ander

Start je 1e slide met de uitdagingen en situatie van je prospect en stel je organisatie nog niet uitgebreid voor.

Presenteer de agenda

Start sterk: maak een agenda voor helderheid en impact. Je prospect wil begrijpen wat het doel is van de afspraak. Geef zijn ‘brein’ rust.'

Er is nog een probleem

Laat je visie zien en claim autoriteit door iets te delen wat nog onbekend is voor je prospect. Alleen nieuwe inzichten geven je de autoriteit die je nodig hebt voordat je je oplossing presenteert

Valse hoop

Laat je visie zien en claim autoriteit door iets te delen wat nog onbekend is voor je prospect. Alleen nieuwe inzichten geven je de autoriteit die je nodig hebt voordat je je oplossing presenteert

Jouw oplossing

Laat je visie zien en claim autoriteit door iets te delen wat nog onbekend is voor je prospect. Alleen nieuwe inzichten geven je de autoriteit die je nodig hebt voordat je je oplossing presenteert

Sterke quotes

Gebruik quotes op meerdere plekken in je pitch deck afhankelijk van de context en vertel het verhaal van deze persoon - overigens ook een prima starter

Transparantie

Benoem zelf de bedenkingen, bezwaren of risico’s die je vaak hoort van klanten

Succes definiëren

Ga niet voor de deal, maar ga voor succes. Wees ook hier duidelijk wat je nodig hebt van de prospect om succesvol te zijn.

Stel je organisatie voor

Eindig je slide met iets meer over jullie organisatie zodat je voorkomt dat je kansen mist.