Aanpak naar performance
Verhoog je sales effectiviteit door onze sales playbook best-practices te gebruiken in combinatie met onze adoptie aanpak voor de beste performance.
Onze aanpak
1: Value Assessment
Wat is de impact op je business?
Gebruik ons Value Assessment om de waarde voor je business te bepalen. We hebben hiervoor een assessment ontworpen waarbij we de belangrijkste sales uitdagingen in kaart brengen in relatie tot de waarde voor de organisatie. Op deze manier bepalen we in gezamenlijkheid waar te starten en wat de impact is van de geplande initiatieven.
2: Solution Delivery
Wat is de beste oplossing?
Om sneller te gaan dan onze concurrenten hebben we ons gespecialiseerd in MSP's, IT-Dienstverleners en SaaS organisaties. We beschikken over +10 best practices en gebruiken ons TOPPR framework om sneller te komen tot het beste resultaat. In deze fase ontwerpen we het playbook voor een deelfase of het complete proces.
3: Adoption & Performance
Hoe meten we succes?
Om de performance van het sales team te meten na oplevering bieden we een KPI dashboard om de sales effectiviteit te kunnen meten. Daarnaast bieden we een adoptie programma om het gebruik van de nieuwe aanpak te versnellen.
Deze roadmap bestaat o.a uit reguliere coaching sessies, online trainingen en gedrag beschrijvende content om het succes te garanderen is een belangrijke voorwaarde dat de organisatie onze Sales Academy richtlijnen implementeert.
De 1e fase is het meten van de adoptie voor 3-6 maanden. Vervolgens is er de overgang naar het meten van sales performance op basis van het nieuwe playbook.
Dit zeggen onze klanten
Het is snel, effectief en leerzaam
Het sales playbook heeft ons geholpen om de verkoop van onze PaaS Cloud platform effectiever in te richten voor verdere internationalisatie.
William Janssen, Directeur Deltablue
Het vernieuwde pitch deck heeft onze conversie verhoogd met 15%.
Sjors Brul, CEO Sbit Hospitality ICT Services
We verwachten een stijging van 10-20% in conversie, omdat we beter kunnen uitleggen wat we verwachten van onze verkopers - het wordt gewoon voorspelbaarder.
Leon Gommans,CEO Teqplay
De Top of Mind aanpak van theNextSales heeft letterlijk binnen 1 maand bijgedragen aan een nieuwe deal.
Marina Vasilev, Sales Manager TwentyNice
De beste digitale ervaring van de afgelopen 2 jaar voor mijzelf en mijn team van consultants.
Daan van der Stek, Directeur Atlassian TMC
De training heeft ons geholpen om op een effectievere manier een persoonlijke boodschap te presenteren in slechts 60 seconden.
Jeffrey Bos, Managing Partner Plat4mation
Een dikke 9+ voor het social selling programma van theNextSales
Marijn de Vos, Sales Director EMEA SUSE
Als eigenwijze ondernemer ben je al snel verliefd op je eigen product. Mooi traject!
Erik Vos, Directeur Sparkly
"Dit sales playbook is te krachtig om in de handen te komen van onze concurrenten", Bastiaan Janssen, Eigenaar Vijfhart Opleidingen