Het vernieuwde pitch deck heeft onze conversie verhoogd met 15%.
Sjors Brul, CEO Sbit Hospitality ICT Services
Top of mind zijn betekent ook dat je het niet teveel moet hebben over de oplossingen die bedrijven zoeken, maar meer over de problemen waar ze tegenaan lopen. Het was een interessant proces om op deze manier content te maken.
Bart ten Broeke, CEO Novadoc
Het sales playbook heeft ons geholpen om de verkoop van onze PaaS Cloud platform effectiever in te richten voor verdere internationalisatie​.
William Janssen, Directeur Deltablue
We verwachten een stijging van 10-20% in conversie, omdat we beter kunnen uitleggen wat we verwachten van onze verkopers - het wordt gewoon voorspelbaarder.
Leon Gommans,CEO Teqplay
De Top of Mind aanpak van theNextSales heeft letterlijk binnen 1 maand bijgedragen aan een nieuwe deal.
Marina Vasilev, Sales Manager TwentyNice
De beste digitale ervaring van de afgelopen 2 jaar voor mijzelf en mijn team van consultants.
Daan van der Stek, Directeur Atlassian TMC
De training heeft ons geholpen om op een effectievere manier een persoonlijke boodschap te presenteren in slechts 60 seconden.
Jeffrey Bos, Managing Partner Plat4mation
Een dikke 9+ voor het social selling programma van theNextSales
Marijn de Vos, Sales Director EMEA SUSE
Als eigenwijze ondernemer ben je al snel verliefd op je eigen product. Mooi traject!