
Onze social selling training is gebaseerd op best-practices voor elke stap van de marketing- en sales funnel, maar met speciale aandacht voor LinkedIn.
Social selling tips voor Linkedin? Fantastisch onderwerp, maar een “fool with a tool is still a fool.” Social selling is een manier van denken en werken dat verder gaat dan het gebruik van social media.
Onze social selling training is gebaseerd op een formule die werkt voor iedere stap van het verkoopproces om vertrouwen te winnen. Een social seller kan empathisch luisteren en is in staat om sneller de connectie te maken door een methodische manier van werken.
Voor verkopers die LinkedIn gebruiken om leads te genereren, maar ook zoeken naar een methodische manier van werken voor het gehele verkoopproces. Dit met als doel om online vertrouwen te winnen en leads te genereren.
“Uiteindelijk draait het om de details en de concrete voorbeelden bij een social selling training en dat is waar theNextSales het verschil maakt.”
“Wat ik belangrijk vind is de totale experience van een remote sales training. De digitale sales training van theNextSales heeft structuur en is visueel interessant om te volgen. De combinatie van tips, de snelheid, de tools en praktische voorbeelden zorgen voor een een ‘lekkere vibe’.”
“Het digitale sales training programma van theNextSales is verrassend veel meer dan verwacht.”
Social selling helpt iedere verkoper om sneller vertrouwen te winnen. Wat je leert is te begrijpen hoe je door als eerste waarde te geven dit kunt realiseren in elke stap van het verkoopproces.
Luisteren is een belangrijke skill om vertrouwen te winnen, maar hoe kun je je luistervaardigheid demonstreren als je geen vragen kunt stellen? Als verkoper ben je namelijk gelimiteerd in de prospect fase om inzicht te verkrijgen op basis van de dialoog. De telefoon is mogelijk een manier om deze uitdaging het hoofd te bieden, maar kent als leadgeneratie middel andere beperkingen.
Met onze social selling training helpen we je sneller het haakje te vinden. LinkedIn, Twitter, maar ook Google geven je de opties om online te luisteren en je boodschap op basis hiervan te personaliseren.
Op welke manier kun je je berichten personaliseren op een snelle en efficiënte manier? En wat kun je geven aan prospects om vertrouwen te winnen. We leren je via onze social selling training een manier van werken die je helpt om binnen 3 minuten ieder persoonlijk bericht relevantie te geven. De connectie maken met C-level executives is veel effectiever als je het juiste bruggetje kunt maken.
Welke wetten van beÏnvloeding spelen een rol om sociaal verkopen effectief te kunnen toepassen. Reciprociteit is de wet van geven en ontvangen en dit is de motor van onze social selling filosofie. Zorg ervoor dat je altijd als eerste wat geeft dat waarde heeft voor jouw prospect.
Bij social selling staat de persoon centraal en niet zozeer de ‘buyer’. We leren je wat het verschil is tussen waarde geven en waarde weggeven. Een kleine verschil in actie, maar een groot verschil in resultaat.
Oefening baart kunst. En de snelste manier om te leren is scenario gebaseerd leren waarin de context direct duidelijk is. Zo hebben we de afgelopen jaren de best-practices uitgewerkt en in beeld gebracht via rollenspellen. We leren je o.a sociaal te verkopen in elk stadium van het verkoopproces met speciale aandacht voor prospecting en presentatie.
We bellen dezelfde dag terug!
Sneller vertrouwen winnen in een digitale wereld om ondernemers en sales professionals te inspireren om te blijven groeien.