Online Presenteren Training
Virtuele meetings zijn korter. En de aandacht die je wint is zo weer vertrokken. Hoe pak je je online presentatie aan op een social selling manier?
Digitaal presenteren
kun je leren
Volgens McKinsey geeft 70-80% van de kopers de voorkeur aan persoonlijke interacties op afstand. Verkopers willen graag weer klanten bezoeken, maar niet alle klanten willen terug naar het oude model. En dat is waar de schoen wringt.
Pitch Deck: De opbouw van je online presentatie.
Storytelling: Hoe vertel je je persoonlijke verhaal?
Vaardigheden: Verbeter je virtuele presentatie skills.

Effectiviteit staat op #1
De verkopers die het beste resultaat halen zijn nieuwsgierig. Altijd al zo geweest.
Altijd nadenken over wat anders kan. Aan de ene kant innovatief, maar niet op zoek naar continue verandering. Het doel van de moderne verkoper is een hogere effectiviteit en vooral de bereidheid om online sales op een andere manier uit te voeren.
Hou de aandacht vast
Video calls en digitaal presenteren is vermoeiend. Toch? Vele onderzoeken laten zien waarom dit is. Laat ons één simpele reden delen. Het is letterlijk harder werken.
Vele verkopers vinden het lastig om de aandacht van hun klanten vast te houden. Onze aandacht spanne is korter dan ooit. Niet zo vreemd toch?
En je bovendien minder mogelijkheden om een goede indruk te maken. Dus hoe maak jij je online presentatie aantrekkelijker?
En zijn er andere manieren om de interactie te verhogen? We laten het je graag zien.


Storytelling skills
Hoe presenteer je jezelf online? En hoe bouw je een brug tussen jouw verhaal en het bedrijf waar je voor werkt?
Met storytelling maak je het mogelijk. Win vertrouwen voordat je aan je presentatie begint. Intrigeer en pak gelijk de aandacht met onze online sales training.