
Lead generatie training 2.0, omdat de kans dat je vertrouwen wint door alleen ‘koud’ te bellen 1 op 100 is. Maar zonder telefonische acquisitie ben je ook kansloos, dus wat is NEXT?
Met onze prospecting training omarmen we 3 principes die nodig zijn om in een digitale wereld het verschil te maken. Alertheid creëren staat op 1. Personaliseren is een must. De telefoon doet altijd mee.
De prospecting NEXT training is de ultieme training voor verkopers die geloven dat het winnen van vertrouwen de basis legt voor een succesvolle afspraak. Het is echter niet voor iedereen.
“Prospecting NEXT is gefocust op het personaliseren van iedere outreach op de meeste effectieve manier”.
We geloven dat schaalbaarheid niet de kracht is van verkoop. Personalisatie wel. Deze training is niet geschikt voor salesteams die zich uitsluitend focussen op telefonische acquisitie.
De verkopers die het beste resultaat halen zijn verkopers die nieuwsgierig zijn. En daarnaast geloven in hun vermogen om waarde te bieden.
Het doel van de prospecting training is het realiseren van een hogere effectiviteit op een duurzame manier.
“I’m a strong believer that by using the video prospecting tool we can shorten the sales cycle.”
“Wat ik belangrijk vind is de totale experience van een remote sales training. De digitale sales training van theNextSales heeft structuur en is visueel interessant om te volgen. De combinatie van tips, de snelheid, de tools en praktische voorbeelden zorgen voor een een ‘lekkere vibe’.”
“De NEXT prospecting training van theNextSales is verrassend veel meer dan verwacht.”
De NEXT methodiek is een multi-touch prospecting B2B aanpak waarbij we video prospecting, audio messaging en telefonische acquisitie combineren in diverse sequences. De verwachte conversie is na het volgen van onze training minimaal 5x hoger dan alleen cold-calling met een conversie ratio tussen de 12% en 18%.
De eerste fase van onze training is een online social selling cursus van 60 minuten. Het doel is om de mindset te trainen bij het prospecten te trainen volgens de onderstaande principes:
Waar zoek je naar online? En hoe gebruik je dit bij het prospecten? Tijdens dit onderdeel van onze prospecting training laten we zien hoe je op persoonlijk en op ‘company’ niveau het haakje kunt vinden om de persoonlijke connectie te maken. Het doel is deze informatie te gebruiken bij je LinkedIn outreach, maar ook bij het bellen of het sturen van een video bericht.
Prospecting is pas effectief als er een connectie is in letterlijke zin. Dit is een asynchrone stap in het proces en verloopt volledig digitaal. Denk aan een LinkedIn ‘accept’, een gelezen email of een video bekeken. Digitale sales tools spelen dan ook een belangrijke rol om de connectie te kunnen meten. We laten je de methode, de ‘hacks’ zien en de tools zien die je verder helpen.
De prospecting fase kan 3-6 maanden duren. Het is zelden in 1x raak. We trainen dan ook een methodische aanpak om de engagement van je outreach minimaal te vermenigvuldigen door een 5-tal sales plays te trainen die ervoor zorgen dat je in kleinere stapjes je ultieme doel realiseert: Het maken van die eerst afspraak.
Je hebt die eerste afspraak gescoord. Top natuurlijk, maar hoe verklein je de ‘no show’ en verhoog je de kans op een vervolgafspraak? We laten je een aantal technieken zien die je in de aanloop kunt gebruiken om ook de presentatie te personaliseren.
We bellen dezelfde dag terug!
Sneller vertrouwen winnen in een digitale wereld om ondernemers en sales professionals te inspireren om te blijven groeien.