We hebben de nr.1 managed service provider in de hospitality branche geholpen met hun internationale groei.
“We hebben elkaar helaas slechts 1 keer de hand geschud in maart 2020. Vanaf dat moment is het eigenlijk heel snel en volledige digitaal gegaan. Toch bijzonder om te ervaren dat het winnen van vertrouwen op een digitale manier snel kan gaan.
“De kracht van de Trust Mindset methode heb ik zelf mogen ervaren vanwege de persoonlijke benadering. Ze waren eigenlijk binnen voordat ik het doorhad op een natuurlijke manier. Het is 100% practice what you preach bij theNextSales”
Zoals vele ondernemers regelmatig word ik regelmatig benaderd door commerciële partijen om mee te denken over commerciële groei. Het is echter lastig om door de bomen het bos te zien. De ‘klik’ is belangrijk voor een goede samenwerking, maar ik merk aan mezelf dat ik innovatieve prikkels nodig heb om de volgende stap te maken.
In 2020 zijn we voorzichtig gestart met een prospecting pilot voor ons sales team en dat was toch echt anders en waardevol tegelijk. Het is dan ook de springplank geweest naar een partnership op het snijvlak van innovatie & sales om onze internationale ambities gestalte te geven.
We hebben in de afgelopen 20 jaar ruim 300 hotels mogen helpen vanuit onze ‘excellence’ filosofie. En dan is het gewoon erg prettig om te begrijpen dat theNextSales over een vergelijkbaar DNA en drive beschikt.
In 2020 hebben we een aantal moeilijke beslissingen moeten nemen, maar onze filosofie is altijd blijven staan. En daar ben ik trots op. Zo hebben we ondanks COVID-19 toch een aantal hele mooie nieuwe hotels van Radisson Blu, Pentahotels en Sircle Collection mogen toevoegen. We zijn in staat om 24×7 te ontzorgen op een klantvriendelijke manier die ook in ‘slechte’ tijden wordt gewaardeerd.
theNextSales laat zien dat hun Trust Mindset methode geen trucje is. Het is een filosofie die goed is onderbouwd, maar wel simpel genoeg om er mee te beginnen en vast te houden.
[ld_fancy_heading tag=”h6″ transform=”text-
Zo heeft theNextSales tientallen scenario’s in kaart gebracht via rollenspellen die voorkomen in de IT-industrie. Het zijn van die momenten waar je weet: hier kun je vertrouwen winnen of verliezen.
Het is waardevol voor consultants en verkopers om hierover in gesprek te gaan en we zijn van plan om samen nog een aantal hele specifieke scenario’s te maken, omdat dit het trainen zoveel concreter en dus effectiever maakt.
De kunst is je daar bewust van te zijn en het in context te plaatsen van de IT-consulting industrie. En dat is precies wat theNextSales doet en heeft gedaan.
Via workshops en een online salestraining zijn we de trainingen ingegaan en hebben we doorgepakt met een sales playbook om o.a het gewenste gedrag concreet te maken voor het sales team. In vele 1-op-1 sessies hebben we samen een op maat gemaakt sales playbook gemaakt om onze effectiviteit te verhogen met veel aandacht voor strategische inzet van video.
De online trainingen van 3 uur zaten vol met rollenspellen, concrete voorbeelden en iedereen was bij de les en vroeg om meer. We gaan dan ook doorpakken met een gezamenlijk doel voor ogen: customer excellence.
“In een zeer korte tijd is er een vertrouwensband ontstaan. Dit geeft ons de mogelijkheid om direct te communiceren en de snelheid te maken die nodig is om succesvol te zijn”