- Playbooks
Marketing playbook
Meetbare video marketing Best-practices voor demand generation en thought leadership.
- Trainingen
- Resources
- Referenties
- Over ons
Type and hit enter
Meetbare video marketing Best-practices voor demand generation en thought leadership.
Type and hit enter
Meetbare video marketing Best-practices voor demand generation en thought leadership.
We hebben in opdracht van Devoteam 20 real-to-life scenario’s online getraind voor consultants & verkopers.
We hebben in opdracht van Devoteam een online journey ontwikkeld voor 250 consultants in Nederland op basis van onze Trust Mindset methode.
Het doel was om collega’s een framework te bieden om sneller vertrouwen te winnen op basis van onze Trust Mindset methodiek in combinatie met 12 gevalideerde real-to-life scenario’s en diverse digital tips.
“Giving each other trust will speed up our business. And that is what the Trust Mindset training is all about.”
“It’s about giving and receiving – trust is in the magical middle."
“I think this is very useful for a consultant to understand the power of trust.”
“You can’t always win the deal, but you can always win the relationship”
Onze slogan was gevoelsmatig het startsein van onze samenwerking met Devoteam. Op het juiste moment op de juiste plek. Na maanden van voorbereiding zijn we begin februari live gegaan met de Trust Mindset online cursus en met succes.
Het management wilde juist nu (COVID-19) iets extra’s doen om de OneTeam filosofie nog meer body te geven met de volgende uitgangspunten in het achterhoofd. Lees meer over de Devoteam use case.
Hoe kunnen we de belevingswereld van sales en consultants dichterbij elkaar brengen?
Met scenario’s als the Big Introduction, Too much detail, Escalation time, The Snowball, The Budget, The intake en vele andere scenario’s met elkaar in context nadenken over het winnen van vertrouwen in de IT-consulting wereld.
We zijn gestart met een korte video van HR management om het belang van het Trust Mindset programma toe te lichten in relatie tot de OneTeam filosofie van Devoteam.
Om de real-to-life scenario die we hebben ontwikkeld te valideren zijn we in gesprek gegaan met meerdere consultants.
In 30 minuten hebben we het Trust framework gepresenteerd en de Devoteam specifieke zaken mogen uitvragen.
Om te zorgen voor een hoge participatie is veel tijd en energie gestopt in een persoonlijke engagement route.
Met de video questionnaire van VideoAsk hebben we kunnen bijdragen aan een persoonlijke en laagdrempelige aanpak.
Adding {{itemName}} to cart
Added {{itemName}} to cart